3/28/2013

21

Masa berlalu jauh tanpa kita sedari. Dan apa yang aku rasa ini, sama seperti apa yang kamu rasa. Tanpa kita

sedar, sedang kita leka dengan dunia, rupanya umur kita sudah semakin tua.

Selamat hari lahir yang ke 21 Zulaikha Hazir!

Matang.

Sila jadi lebih matang kerana usia anda sudah 21 tahun!

Alhamdulillah, terima kasih Allah. Dengan izin-Mu aku masih bernafas di sini.

Terima kasih untuk semua doa kalian yang tidak putus-putus.

Walaupun tidak lengkap, namun masih aku bersyukur.

                                                                       *  *  *

Nak diceritakan, al-kisah hari lahir tahun ini dirai bersama kawan-kawan seperjuangan kat universiti.

Sungguh tak tercapai di akal fikiran bahawa mereka semua sambut 2 hari sebelum. Maka, terkena lahh

aku.... Mulanya panggil pergi meeting, tapi sebenarnya mereka semua ada agenda lain. Haha terima

kasih kerana memperdayakan aku yang terpedaya ni. Heee..

Mangsa keadaan.


Bersama kak ecah!


Suasana meeting yg tenang sebelum perang

Birthday cake! Thankyou kpd penaja!



Tak semena-mena aku terjadi cokodok basi malam tersebut! 

Terima kasih untuk yang belanja KFC teww :D

Hahaaa. Terima kasih korang!


1 comment:

Nurhanis Zamshah said...

oi rindunya baca eka tulis