7/29/2011

Dingg Donggg

terasa mmg sangat lama tidak meng-update blog ku ini, kasihan..
banyak sgt benda nk ckp, waaaaaaaaa.
okeee one by onee. yg mane tingat je lahhh..

1. ehemm. saya adalah bakal mahasiswa Universiti Sains Malaysia, Pulau Pinang. maksudnya saya akan semakin bertambah chubby kerana penang adalah syurga makanan, hihihi. dan berita gembira untuk kata empat aku ne, sbb penang kan ada muka yg ala kemamakan, hee tp yg kategori lima bintang je lahh i nk usya, haha, kureng ajinomoto sungguh.

2. akuuu teramatlahh merindui org2 yg tersayangg. my lovelicious BFF, kwn2 kt KMK, huuuhu.. dah laa sekarang kerja ada kt umah je, tenet pun tada, ada handphone je, oh terasa dunia ku begitu kecill, tapi harapan ku sangat besarrrrrr-punyeeeee.. hehehe..

3. aku sekarang dah mahir n bakal dpt sijil pengiktirafan Sains Ekonomi Rumahtangga. Major ak Mengemas Rumah dan Memasak dan Minor aku Menguruskan Bayi yg Berumur 4 bulan _- 3 tahun. hahaha, so pada jejaka di luar sana, cik ekaa ne da ada kelayakan yg sah seperti di atas, heeeee :D

4. memandangkan dah nk berpuasa ne, sy mengucapkan Selamat Berpuasa Semuaaaa! jgn ponteng taww, tp kalo yg Allah-Bagi-Cuti tuuu nk wt cena kannn.. Dah pasang niat dan azam nk pergi terawih memandangkan sgt free di rumah, so org2 kampung jumpa kr semejid mengkuang layaqq naa, kita pakat2 berterawih..huhu excited nk puasaaa!

5. nk jadi wanita yg paling bahagia, bole takk?

No comments: