5/20/2011

Tiada Apa Apa, Tapi..

ini bukan bicara dari bibir, ini bicara dari hati yg kluar menerusi jari jemari ku, karna sememangnya ini tidak mampu ak luahkan oleh kata-kata melalui bibir ku.


kauu, yaa ini mmg cerita tentang kau, sbb cerita kau saja yg ak tk mampu ceritakan pada dunia, jadi ak ungkapkan rasa hati ini yg terpendam di karpet ak ini..


dah ak cuba untuk melupakan segala tentang kau, tapi realiti fantasi kau masih tak pernah hilang, dan entah bila fantasi ini dan kau akan hilang dari kotak hati aku. arghh, malangnya aku, dan kau? 


kau tahuu setiap kali cerita tentang kau ak terdengar, ternampak, teringat, pasti jantung ini meningkat kadar pengaliran darahnya, kenapa ya? besar sgt kah syg dan kasih ini untuk org yg tak tahu menghargai seperti kau? ah tak layaknya kau disayangi seperti gila ini, tapi, siapa hati ini yg mampu hendak menidakkan betapa gila ak sayang kat engkau, bodoh. 


aku bosan, aku lelah dgn semua ne, :( andainya ada alat yg mampu untuk delete rasa seperti ini, dah lama ak buat loan bank`dan beli alat tuu. huuu,


kalau dunia ini mampu baca apa yg ada di hati dan minda aku, pasti ada yg tertawa, kalau imaginasi aku dapat dilayarkan di skrin LCD, pasti semua org akan sanggup beratur untuk eli tiket nk menonton kisah aku ini, kisah gadis bijak tapi kurang bijak sebab susah nak lupa kekasih lama yg pi like page "i dont love my ex" kt fb. nantkan kemunculan filem ini selepas nur kasih the movie. ok merapu suda. back in the mood..


aku bukan nk kau kembali pada aku, bukan ini motif ak tulis, tp aku nk kau rasa sesal atas ap yg dah berlaku dulu..


p/s: any readers yg rasa pelik post ini, maaf. tp aku buat sbb aku rasa puas.


kau pernah kata " please speak if u can improve the silence" and now i am realy really fucking speaking to you!, acab 

No comments: