11/16/2011

Saya rindu KITA yang dulu.

Dulu kita mula-mula kenal, kita berkawan. kita pergi makan sama-sama. kita tunggu sampai semua org selesai makan baru kita jalan balik sama-sama. kadang-kadang ada di antara kita yang order sampai dua round kann, tapi kita tetap tunggu semua org habis makan, baruu kita gerak. kita gerak balik tuu, jalan sama-sama. kita bercerita. kita cerita tentang apa yang dah berlaku siang tadi. kita akan gelak ketawa sama-sama. bila ada program ja, kita selalu join, sama-sama. bila dah malam, nk blek tadak bas, kita jalan kaki dari dtsp sampai restu sama-sama. kita penah jalan pukul 2 pagi sama-sama. kita pergi kelas punn sama-sama. banyak jugak kann benda yg kita buat sama-sama yang mungkin hampa tak pernah terasa punn kepentingan benda yg kita buat sama-sama.


Sekarang benda dah jadi lain, semua dah lain. semua dah ada cara masing-masing. kann? semua pergi kelas sendiri, dah tak sama mcm dulu. kita punn dah jarang nak duduk satu meja, nak boleh sembang ketawa mcm dulu lagi. semua benda tuu entah bila akan jadi plak takpunn takan penah berlaku dah smpai bila-bila. sedih laaaa, kann?


Entah laaa, antara hampa sedar ke tidak benda ne, mngkin benda ne jadi di luar kesedaran hampa, tapi bagi kami, benda-benda cmni lahh yang buat kami terasa yang satu hari nanti mungkin antara kita dah susah nak bertegur sapa. mungkin kami yang perlu lebih matang. mungkin. .


Mungkin dekat sini semua org ada kehidupan masing2. mungkin semua orang perlu terima suasana apa pun dgn seadanya, mungkin semua org kena bersedia dan terima dgn hati terbuka untuk jadi yang sekarang, mungkin kita perlu open utk sekarang ini. yaaa, its in my learning process. im still in progress frenz. with or without all of you there's still a life we need to carry on. and for all everything that we had done together before, thanks because all of you teach me what a real life meaning for. you still and will forever stay as my abang-abang :D




p/s: hope everything will be fine. i love us!

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum...aku pun penah rasa mcm ni ngan member2.....terkenang

miss zulaikha said...

wasalam. yaa hope everything will be fine kalo niat kita betul. :)