5/05/2012

Harimau Malaya versi Senamrobik

assalamualaikum.

beberapa hari yang lalu, berlangsungnya Hari Ko-Kurikulum kat USM.
dengan jayanya beta dah tamat kelas senamrobik utk sem ini.
dan dengan jayanya jugak kumpulan beta dapat markah paling tinggi *buat bangga boleh dan kumpulan beta dihantar wakil oleh lecturer untuk membuat persembahan di pentas besar DTSP.

maka buat pertama kalinya merasai pengalaman yang sgt hebat ada di atas pentas besar buat persembahan depan org-org besar dan crowd yang besar, penuh dewan ok!

tapi seriously cakap, 
it was awesome man!

so, here's the show :P

kakak bangau

the girls <3


mmg slalu aku hilang, sbb jadi cameraman

apehal kau minah??

are you ready baby??

high kick. err not so high :/

push up, sit up

harimau malaya yaww (Y)



squad

on the stage yaww

ini syafiqah show time, i loike this post. hahaa
cool haa? teka mana satu aku? mueheheh

konklusinya, aku lost weight masuk senamrobik!
hahaa tahniah buat aku :D

*
*
:)

6 comments:

nurhaniszamshah said...

cantik kut pakai jersi malaysia ni ramai2. cun cun! heehe.

betul ka kurus ni eka? :P haha

miss zulaikha said...

hehee ykaaa nis? :3 oyeahhh!

ehhh ada kawan eka ckp i lost weight okee. hahahah
caya laa caya laaa

nurhaniszamshah said...

ahaha. okey okey. i admit it, eka kurus. :P
tak sabaq nak jumpa eka!!!!

miss zulaikha said...

hahaa admit jugeekk :P
eh tak sabaw jugakk laaa. huwaaaa

nis cuti apa semalam yg tny eka? 26 mei??

nurhaniszamshah said...

nis memang cuti sem eka. hihi. yg uitm tu cuti hari gawai kut rasa nya. hiho

miss zulaikha said...

awwhhh dah nak start cuti sem?? hihi

bapa lma plak? tapi awat tak sekali cuti skolah??