6/08/2012

Good Luck Adikku!

a s s a l a m u a l a i k u m

ini adalah cerita mengenai Nabilla Khisham.
just want to say Best Of Luck to my little sister to her new life as a university student.
adik aku ni ambik Asasi Undang-undang kat UiTM Merbok.
Good luck dear!
my pray always with you darl!

budak law dahh diaa~


petang tadi kecoh betol dok mintak tips macam2, hahaa
walaupun kita ni tak laa hebat mana, tapi setakat nak bagi nasihat kat adik2 mampu laa,
nak nasihat org memang laa pandai kann, diri sendiri tataw lagii. :D

okay, nasihat skali lagi utk adik2 yg bakal menjejakkan kaki ke alam baru,
kak eka disini, dgn pengalaman yang ada selama 20 tahun hidup ni,

apapun yang kita buat, buat dengan hati yg ikhlas, minat yg mendalam, berusaha, dan sentiasa berada di jalanNya. InsyaAllah, semuanya pasti akan berjalan dengan lancar.

Nak ikot susah subjek yang kita belajar tuu, memang laa. tadak sapa kat dunia ni yang belajar subjek yang mudah, melainkan dia sendiri yang memudahkan diri dia untuk memahami subjek yang susah tu.
hargai saja peluang yang kita dapat ni, untuk cari ilmu sebanyak yang boleh.
kalo betul niat kita, InsyaAllah Dia pasti permudahkan.

soo, aja aja fightinggg!
jangan berputus asa sebelum bermula!

6 comments:

nurhaniszamshah said...

ohoho besar besar dah depa sekarang ni

miss zulaikha said...

hahaah depa besaq kita ni lagi lahhhh..heee

nurhaniszamshah said...

background baru blog nampak suci gila. :P

miss zulaikha said...

ohh really? hahaa trima kasih :P

nurhaniszamshah said...

haha. iyaaaaaaaaaaa lah, nampak macam bersih. :D

miss zulaikha said...

bersih dan murni. hahaa oke tuu