6/29/2012

Seoul Garden

a s s a l a m u a l a i k u m

so aku officially dah tamat exam sem 2 ni.
malam before balik, aku dan sapika and farid pergi dinner kat satu kedai steamboat ni.
nama kedai ni Seoul Garden.
terletak dalam Plaza Gurney?
korang pernah pergi tak? 
kalo belum, mesti try ni. heheeee.

Kedai ni, bagi aku unik yang first time jejak kaki dalam tu.
first nak masuk, kat pintu masuk tuu kena bayar dulu. 
sekali bayar, bila masuk kita nak melantak banyak mana punn ikut perut kaw lahhh! hahaa
malam tadi kira aku bayar RM36++
and memang boleh ambik apa saja yang nak makan.
tapi lagi satu yang aku excited mcm jakun. kah3 *gelak utk diri sendiri
sebab nak makan daging,ayam sotong udang yang kita ambik kena bakaq sendiri. hik3.
oh memang cmtu ke kat tempat lain? hehe mana I taw, I org kampung jaa. @.@
di sebabkan terlampau seronok, aku pon makan tanpa ingat dunia, sampai lahh sengkak dan tebakaq mulut kes panas sgt, sbb fresh2 angkat dari api terus masuk mulut, tanpa berfikir bahawa makanan tu PANASSS!
hehee malas nak tulis pjg2, so ini gambarnyaaaaa~
zasssssssssssssss~



dalam tuu kuah tomyam, hehee biasa2 jaa.


alamak! gelojohnyaa aku. ahahaha

Ini adalah pengacara JJCM yang terbaru! kah3

pulunnnn!


mereka berdua inilah yang menemani aku. hik3.

sekiann

2 comments:

eikarose said...

gegeh gambaq dia sorang -.-'
mok mok put on the picture with my teknik tuhhhh :D

p/s: btw thanks for the last nite bro :)
we are the bro's

miss zulaikha said...

hahaha lupa diri tu yg letak gambaq sorg2. heee